.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه رئيس انجمن معلولان بابل ؛
مدیرانی که به معلولان وقت نمی دهند
رئيس انجمن معلولان بابل با انتقاد از عملكرد ضعيف رسانه ملي نسبت به معلولان گفت: در چهار سال گذشته با مراجعات مكرر به صدا و سيماي مازندران نتوانستيم با روساي اين سازمان ملاقات كرده و مشكلاتمان را بازگو كنيم ...
مدیرانی که به معلولان وقت نمی دهند

رئيس انجمن معلولان بابل با انتقاد از عملكرد ضعيف رسانه ملي نسبت به معلولان گفت: در چهار سال گذشته با مراجعات مكرر به صدا و سيماي مازندران نتوانستيم با روساي اين سازمان ملاقات كرده و مشكلاتمان را بازگو كنيم.

احمد محمدزاده با انتقاد از عملكرد ضعيف رسانه ملي نسبت به معلولان اظهار داشت: بر اساس ماده دوازدهم قانون جامع حمايت از حقوق معلولان، صدا و سيما موظف است حداقل دو ساعت از برنامه‌هاي خود را در هفته به برنامه‌هاي سازمان بهزيستي كشور براي آشنايي مردم با توانمندي‌هاي معلولان اختصاص دهد اما متاسفانه در چهار سال گذشته با مراجعات مكرر به صدا و سيماي مازندران نتوانستيم با روساي اين سازمان ملاقات كرده و مشكلاتمان را بازگو كنيم.

‌محمد‌زاده تصريح كرد: انجمن معلولان بابل در مهر ماه 1382 با هدف دستيابي به عدل و مساوات و تكيه بر اين حقيقت كه در خلقت انسان‌ها تبعيض نبوده و ميزان سلامت جسم نمي‌تواند مبين عزت و يا خواري انسان‌ها باشد تاسيس شد.

وي افزود: معلولان براي اثبات توانمندي خود از مسئولان فرصت مي‌خواهند تا بتوانند با اثبات توانمندي خود نگرش منفي جامعه را نسبت به قشر معلول تغيير دهند.

محمد‌زاده تصريح كرد: بر اساس آمار بهداشت جهاني 10 درصد از مردم جهان معلول هستند كه روزانه 110 نفر و ماهانه 3 هزار و 300 نفر به تعداد معلولان كشور افزوده مي‌شود كه رقم سالانه آن حدود 40 هزار نفر است.

وي بيان داشت: كشور ما داراي 8 ميليون معلول است كه از اين تعداد 7 هزار و 500 معلول در شهرستان بابل زندگي مي‌كنند.

محمد‌زاده با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) كه خطاب به مسئولان فرمود« همه وزارتخانه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، شركت‌ها، مبلمان شهري، پارك‌ها و وسايل نقليه بايد براي معلولان همچون افراد سالم قابل دسترسي باشد و اگر فقط يكي از اين موارد براي معلولان مهيا نباشد، آن شهر خود شهري معلول است كه در مرحله اول بايد نسبت به درمان معلوليت آن اقدام شود، بيان داشت: ‌هيچ ارگان، نهاد و سازماني حمايت معلولان بابلي را به عهده نگرفته و اين انجمن با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌كند.

وي مهم‌ترين مشكل معلولان بابل را نداشتن بودجه مستقل براي انجام هزينه‌هاي جاري دفتر برشمرد و افزود: در اختيار نداشتن مكان ثابت براي برگزاري جلسات و يا خدمات‌رساني به امور معلولان، مناسب نبودن مبلمان شهري براي تردد معلولان و مشكل اشتغال از مشكلات معلولان بابل است.

محمدزاده تصريح كرد: با توجه به اينكه تعدادي از معلولان بابلي در مسابقات استاني و كشوري در رشته‌هاي مختلف عنوان‌ها و مدال‌هاي ارزشمندي براي شهرمان به ارمغان آوردند اما ورزش معلولان در بابل متولي ندارد و هيچ كس جوابگوي نياز ورزش معلولان نيست.

محمدزاده خطاب به ضرغامي افزود: شما در عرصه خدمات بركات فراواني را براي كشور ما به ارمغان آورديد اما معلولان بابل از وسعت نگاهتان باز مانده‌اند و حال به مساعدت و همدلي شما نيازمندند.

وي در ادامه از همكاري انسان دوستانه مهدي شفيع زاده و 20 تن از پزشكان بابل تقدير كرد و افزود: اين افراد در اين مدت از حاميان اصلي انجمن معلولان بابل بوده‌اند.

محمد‌زاده خطاب به مسئولان گفت: از همه مسئولان تقاضا داريم وعده‌هاي پوچ به ما ندهند و ما را به تمسخر نگيرند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آذر 1388
وقتی درمازندران قحطی رجال می باشد وسارویها زیرآب بابلیها را می زنند وبلعکس ؛ شما از این بهمن قربانف(حمیدی) آذری زبان چه انتظار دارید؟ ؟ همینکه شبکه طبرستان شما رابه آذربایجان شمالی تبدیل نکرده باید خدا را شاکر باشید.!!! (شیر دل)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.